Pogoji uporabe

Pogoji poslovanja in uporabe

 

Informacije o trgovskem društvu

  • Ime: DEKORATIVNA TOČKA društvo z omejeno odgovornostjo za trgovino in storitve
  • Sedež: Ulica Alojza Člekovića 17, 49 222 Poznanovec
  • OIB: 25466477653
  • Temeljni kapital: 20.000,00 kn, plačan v celoti
  • Uprava: Tomislav Mirt, direktor – zastopa društvo samostalno in posamičnočno
  • Društvo je vpisano v sodniškem registru pri Trgovskem sodišču v Zagrebu pod matično številko predmeta registracije (MBS): 081133330
  • email web trgovine: dora@doratrgovina.si
  • tel: +385 1 7791 214
  • faks: +385 1 7791 213

 

Pomen izrazov navedenih v teh splošnih pogojih

Na pogoje poslovanja velja Zakon o zaščiti potrošnika (Narodne novine št. 41/14, 110/15), glava III. – Sklepanje pogodb izven poslovnih prostorov in pogodb na daljino, od Članka 57. do Članka 80., Ureditev (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta od 27. aprila 2016. o zaščiti posameznika v zvezi obdelave osebnih podatkov in prosto gibanje takih podatkovin onemogočavanje Direktive 95/46/EZ (Službeni list Evropske unije L 119, 4.5.2016., str. 1., v daljnem tekstu: Splošna ureditev o zaščiti podatkov) ter Zakon o uveljavi Splošne ureditve o zaščiti podatkov (Narodne novine št. 42/18)

  1. Prodajalec – trgovska družba  DEKORATIVNA TOČKA d.o.o., Ulica Alojza Člekovića 17, 49 222 Poznanovec, OIB: HR25466477653.
  2. www.doratrgovina.si – spletna stran v lastništvu prodajalca.
  3. Kupec – vsaka oseba,ki je nakon po pregledu in izbiri izdelka ali storitve opravila registracijo s svojimi podatki ter naročila izdelke ali storitev.
  4. Uporabnik “DEKORATIVNA TOČKA” – vsaka oseba katera spletno stran „doratrgovina.si“ uporablja z namenom ostvarenja nakupa izdelka objavljenega na isti, ali prikup informacij o posamičnem izdelku.
  5. Uporaba „ doratrgovina.si “ – pristop strani www.doratrgovina.si zaradi dobivanja informacij o vsebini iste ali realizacija web trgovine
  6. Spletni nakup ali web trgovina – realizacija nakupa izdelka na „ doratrgovina.si “
  7. Izdelki – vsi izdelki kateri so objavljeni na „ doratrgovina.si “, katere je možno kupiti preko web trgovine.

Splošni pogoji prodaje

Imetnik vseh pravic na spletni strani www.doratrgovina.si je trgovska družba DEKORATIVNA TOČKA d.o.o. (v dalnjem  tekstu Dekorativna točka).  Z uporabo usluge “ doratrgovina.si ” spletne strani in vseh povezanih strani ter servisa na www.doratrgovina.si se smatra, da vsakem trenutku spoznani s splošnim Pogoji prodaje (v daljnjem tekstu: Pogoji), ter ih v celoti razumejo ter sprejmejo.

 

Ti Pogoji se nanašajo na pravice in obveze katere se nanašajo na nakup izdelka ter storitve preko Dekorativna točka spletne strani, ter pravice in obveznosti ki izhajajo iz sklenitve prodajnih pogodb na daljino (v dalnjem tekstu: Pogodba) med potrošnikom kot skrajnega kupca in Dekorativna točka spletne strani, smatraju se sastavnim delom takih pogodb. Glede pogojev in način naročanja izdelkov, cene izdelkov, način plačanja, jamstva, reklamacije in povračilo, dostava, zaščita tajnosti osebnih podatkov in druga vprašanja vezana ob uporabi „ doratrgovina.si “ in spletnega nakupa.

Uporabnike upzarjamo, da se pred nakupom spoznajo s temi pogpji, ter jih redno preverjajo ,da ostanejo informirani z vsemi pravicami in obveznosti.

Pogodba o nakupu in prodaji izdelka med kupcem in prodajalcem izdelka zaključena je v trenutku naročila izdelka.

Preko „ doratrgovina.si “ nakup je možen samo na področju Hrvaške in članicah EU, isto dostavljanje kupljenih izdelkov na tem področju.

Kupec je lahko samo polnoletna poslovno sposobna oseba. Pogodbo v imenu mladoletnika ali popolno poslovno nesposobne osebe lahko uveljavi samo njihov zakonski skrbnik, razen delno poslovno nesposobne osebe lahko pogodbo zaključijo ob pristanku zakonskega skrbnika.  Za drugačno postopanje temu določilu, prodajalec nima nikakršne odgovornosti.

Uporabniki„ doratrgovina.si “ dolžni su dati točne, veljavne in popolne osebne podatke pri ispolnjevanju registracijskega obrasca, v nasprotnem omogoča prodajalcu, da prepreči pristop ali realizacijo vseh ali samo delnih storitev, ki jih nudi „ doratrgovina.si “.

Prodjalec je pooblaščen, da brez prethodnega obvestila,spremeni vsebino Splošnih pogojev, paleto izdelkov, cene istih, druge podatke vezane za spletno stran kot ostalo vsebino  „doratrgovina.si“ zato so Uporabniki „ doratrgovina.si “ dolžni pri vsakem obisku spletni strani, pregledati vsebino iste. Nasprotno daje možnost da se Prodajalec reši bilo kake odgovornosti. Omenjene spremembe stopijo v veljavo čim se objavijo na www.doratrgovina.si spletni strani.

 

Prodajalec se osvobaja vsake odgovornosti za škodo katera bi lahko nastala na napravah preko katerih pristopajo“doratrgovina.si “ in shranjenimi informacijami na istih napravah pri pristopu  ”doratrgovina.si “ če je ista nastala pri nezakonitem delu tretje osebe, računalnega virusa in podobnig primerov za katere ni odgovoren Prodajalec. Prodajalec je tudi osvobojen vsake odgovornosti v primeru nastanka pogojev, ki onemogočanje uporabe „doratrgovina.si“.

Dekorativna točka vse materjale, fotografije in tekste postavlja na spletno stran z dobrim namenom, da bi kupcu olajšala izbiro pri nakupu. Dekorativna točka ne garantira, da so fotografije izdelkov identične samemu izdelku. Za namerne napake pri opisu izdelka ne odgovarjamo. Možne so razlike pri pravem izdelku in fotografije izdelka, isto opis izdelka lahko odstopa od navedenega saj izdelovalec lahkjo menja vsebino… Vsi opisi se redno in temeljito preverjajo.

 

Spletna trgovina – sklepanje in odpoved prodajne pogodbe

 

  1. Online nakup se lahko uresniči samo če se kupec prijavi na mesto, ki je za to predvideno na „ doratrgovina.si “. Pri ispolnjevanju obrazca za registracijo kupec je dolžan dati točne, veljavne in popolne osebne podatke. Ti in drugi pogoji označeni ob informacijah določenih izdelkov, predstavljajo ponudbo so Dekorativna točka za sklenitev pogodbe. Uporabnik, kot kupec z registracijo, s sklenitvijo naročila ali na drugi način potrjen s temi pogoji, jih sprejme in s tem se smatra, da je zaključena pogodba med kupcem in Dekorativne točke, in v skladu s prodajnimi pogoji, navedenimi v teh pogojih.
  2.  Predmet in komercjalni namen Pogodbe je nakup izbranega izdelka ali storitve preko “doratrgovina.si” spletne trgovine, ob plačilu ustrezne pristojbine – cena izdelka ali storitve . Pogodba je sklenjena. Sredstva za nadaljnjo komunikacijo (Pogodba sklenjena na daljino) in to preko: internet naročila-spletna trgovina, tiskana promocijska sporočila z naročilnico, telefon z človeškim posredovanjem.
  3. Kupec je pooblaščen izbrati možnost, da ga Prodajalec informira o novih izdelkih, izdelkih na akciji ipd. (newsletter).Po uspešno obavljeni registraciji (pravilno ispolnjenih vseh željenih podatkov) na e-mail Kupca pride obvestilo o uspešni registraciji.
  4. Izdelki katere je možno kupiti se oglašujejo na „ doratrgovina.si “ ob vsakem izdelku so navedeni podatki o specifikaciji izdelka in ceni. Cena in pogoji dobave navedeni so pod “Načini dostave”.
  5. Izbira željenega izdelka se obavi s pospravlanjem v „košarico“ klikom na link „Košarica“. Če se zgodi da kupec zaključi nakup izdelka, ki je med tem časom prodan, prodajalec kontaktira kupca zaradi dogovorja o nadaljnjem postopku (povračilo denarja, nakup drugega izdelka ali dostava istega izdelka, ko se nabavi od dobaviteljev). Prodajalec razen omenjenih obvez, ne odgovarja Kupcu v opisanemu primeru na kateri koli podlagi.
  6. V „košarici“ se nahajajo vsi izdelki katere je Kupac izbral za nakup, skupaj s ceno izdelka in stroški dostave, ter skupno ceno (uključen DDV). Ukolikor Kupec želi nadaljevati z nakupom izbere link „Kupi“, sistem ga vodi naprej do strani „Naročila“ na kateri je potrebno potrditi podatke katere je kupac dal pri registraciji, naslov dostave,  potrditi ,eventualno spremeniti dostavo računa in izbiro načina plačanja (virmansko plačanje, plačanje po povzetju ali kartično plačilo). Detalji računa se lahko menjajo glede tega če je oseba fizična ali pravna. Če je kupec pravna oseba potrebno je vnesti vse zahtevane podatke.
  7. Ob izvršitvi naprej določenih korakov spletne trgovine in izbiro „Kupi“ na strani „Naročila“, sistem avtomatski vodi Kupca na strani „Potrdilo naročila“, na kateri so podatki o številki naročila, plačanju  ter obvestilo o pošiljanju potrjenega maila kateri vsebuje ponudbo prodaje izbranih izdelkov ter obavestilo o e-mail naslovu in številki telefona na katerem lahko Kupec dobi vse potrebne informacije. Če je kupec izbral kartično plačanje klik na „Kupi“ vodi ga na vnos podatkov vezanih za kartično plačanje. Lahko izbere plačanje na obroke,  če kartica to omogoča.
  8. Če se pošiljka poškoduje v transportu, take so poškodbe vidne pri prevzemu pošiljke in v tem primeru prosimo Kupca, da ne prevzame pošiljko. Če kupec po prevzemu i odprtju pošiljke ustanovi, prosimo da pohrani originalno embalažo in prijavi na email: dora@doratrgovina.si , da bi v čim krajšem roku preverili stanje pošiljke in poslali novo. V skladu Zakona o varstvu potrošnikov je Kupec pooblaščen enosmerno prekiniti pogodbo brez navajanja razlogov v roku 15 dni od datuma dostave izdelkov in s skladu s členom 77. odstavek 5. Zakona o varstvu potrošnika, odgovorno za vsako zmanjšanje vrednosti kupljenega izdelka katero je rezultat rokovanja kupljenega izdelka v naslednjih procentih:
    • 0%     če izdelek ni uporabljen in embalaža je brez nepak
    • 15%   če je poškodovana embalaža ali če ima blago vidne sledi uporabe
    • 25%   če nima embalaže

Cena

  1. Cene izdelkov so maloprodajne. Cene izdelkov in cene pošiljanja izražene so v kunah v katerih je dodan DDV. Prodajalec prikazane cene ažurira na dnevni bazi, zato obstaja možnost, da so cene v fizični trgovini različne od cen na spletni trgovini „doratrgovina.si“.
  2. Prodajalec je pooblaščen menjati cijene brez predhodnega obvestila, pooblaščen je tudi,da brez predhodnega obvestila menja cene isključno za spletno trgovino. Prodajalec je pooblaščen tudi,da brez obvestila, v vsakem trenutku lahko, da popuste, dnevne ali tedne akcije za določene izdelke, skupino izdelkov ali vse izdelke, kot tudi določeni način plačanja. Omenjene ugodnosti so lahko le spletni nakup, kar bo kupcu naznačeno pred samim nakupom.
  3. Cena je fiksna za vsak posamični izdelek. Prostopek vpisa cen na spletni strani za vsak izdelek je predmet nadzora na več ravneh, ne glede na to obstaja možnost napak zaradi človeškega faktorja. To so izredne razmere, zaradi katerih se Dekorativna točka svojim kupcem v naprej opravičuje. Dekorativna točka bo morala svoje kupce informirati o o situaciji, napačni ceni in nezmožnost dostave za naročeni izdelek z napačno ceno po naročilu.

 

Plačanje

Plačanje kupljenih izdelkov kupac je možno s plačniškimi  karticami, virmanskim vplačilom in po prevzemu:

  1. Plačanje po prevzemu pošiljke:
    Možnost plačanja po prevzemu vam omogoča, da pri prevzemu pošiljke na naslovu, plačate dostavljalcu v gotovini. V primeru, da prijemnik nima možnosti sprejeti pošiljko na dolenemu naslovu, dostavljalec pušča obvestilo o prihodu pošiljke. Za plačanje po prevzemu  obračunava se dodatnih 5,00 kn katere Overseas express zaračunava za manipulacijo denarja, temu se lahko izognete, če izberete naslednje načine plačanja;
  2. Virmansko plačanje
    Pri tem načinu plačanja, na svoj e-mail naslov dobiti predračun z vsemi podatki, ki so potrebni za vplačilo, uključno z številko računa na katerega plačate vrednost naročila. Plačate lahko preko internet bankarstva ali z načinom na kateri plačate ostale svoje račune – v  banki, pošti, Fini ipd. Po prejemu vplačila, pošljemo naročene izdelke. Žiroračun otprt pri ZABE-e
    HR44 2360 0001 1027 5193 5
    SWIFT: ZABAHR2X
  3. PayPal
    Plačanje preko PayPal-a. Plačilo je v evrih po srednjem tečaju na dan nakupa.
  4. CORVUS PAY – online plačanje

Dostava

Plačani izdelki bodo v skladu s ponudbo dostavljeni  Kupcu v roku enega ali petega delovnega dneva, (razen na otokih, odvisno o voznemu redu trajektov in Dubrovniške regije), pod pogojem da su naročila sprejeta do 12:00 h od pondeljka do petka, računano od dneva vplačila. Če je pod imenom izdelka na spletni strani omenjen daljši rok dobave, v tem primeru se ispoštuje rok dobave, ki je naveden na pri vsakem izdelku, razen, če želite dogovoriti termin dostave,ki Vam odgovarja, prosimo Vas, da to napišete pri PRIPOMBA, da bi lahko dostavni službi prenesli Vašo željo. Pri obdelavi pošiljke Kupec dobi na mail obvestilo o statusu njegove pošiljke.

Dostavo opravi Prodajalec (s pomočjo svojih zaposlenih) ali angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe. Dostava je do vhodnih vrat na zaželenemu naslovu. V primeru  stanovanjske zgradbe, dostavljalec ni dolžan nositi blaga do nadstropja na koteremu se nahaja kupec temveč do vhoda stanovanjske zgradbe.

V primeru, da Kupljeni izdelek Prodajalec ne more dostaviti v dogovorjenemu roku, kupca obvesti o novem terminu dostave. V tem primeru ima Kupec pravico na odpoved pogodbe

Pri prevzemu pošiljke, Kupec je dolžan pregledati sprejete izdelke in v primeru vidnih poškodb, lahko odbije prevzem in zahtevati nove,nepoškodovane izdelke.

V primero,ko je Kupcu dostavljen izdelek drugačen od kupljenega, ima pravico do nove pošiljke naročenega izdelka, če pa ne obstaja način, ima Kupec pravico na povračilo denarja v celotnem znesku, vseh stroškov dostave. Krivi izdelek mora vrniti …

Pri dostavi, ob kupljenemu izdelku, Kupec dobi vse dokumente, ki spremljajo izdelek, račun, potrdilo o sprejemu pošiljke katero je obvezen podpisati. Podpisom na potrdilu o sprejemu pošiljke smatra se, da je izdelek prevzet brez vidnih zunanjih poškodb.

Cene dostave so vidne na „doratrgovina.si“ z dodanim DDV.

Dostava je omogočena le v Republiki Hrvaški.

 

Garancija in servisi

Za vsak izdelek iz ponudbe Prodajalca, ki se nahaja na „doratrgovina.si“  ima kupec pravico do garancije, garancijskega lista kupljenega izdelka, katerega dobi skupaj s kupljenim izdelkom.

Informacije o pooblaščenih servisih kupljenega izdelka se nahajajo na garancijskem listu, katerega kupec dobi skupaj s kupljenim izdelkom.

Kadar Kupec dobi pravico do garancije, kar mora biti vsklajeno z garancijskim listom, ima pravico vložiti pritožbo Prodajalcu na na v teh pogojih označen e-mail naslov/ali naslov sedeža Prodajalca, v katerih slučajih bo Kupca kontaktiral Prodajalec, ima pa tudi pravico do pritožbe v  prodajalnih trgovinah „Dekorativna točka“.

Pritožbe

V skladu Europske komisije št. 524/2013 o on-line reševanju potrošniških sporih ki se uporabljajo od 09.01.2016. leta, Platforma je začela obratovati za online reševanje potrošniških sporov (Platforma za ORS).

Elektronska povezava (link) na Platformo za ORS – http://ec.europa.eu/odr

To povezava potrošanik lahko uporablja za preko mejne potrošniške spore.

Za potrošniške spore glede na trgovce iz Republike Hrvaške ne obstaja ta možnost dokler postopek ni podprt  potrebnim zakonskim regulativam od strani pooblaščenih teles RH.

Na temelju Zakona o zaščiti potrošnika člen 43. stavek 2. obaveščamo kupce o odgovornosti prodajalca v slučaju stvarnih napak izdelka pri sklenitvi pogodbe na daljino (spletni nakup).

Stvarne napake, za katere odgovarja prodajalec:

  1.  Prodajalec odgovarja za stvarne napake stvari katere je imel v trenutku prehoda tveganja na kupca, ne glede na to, da mu je bilo to znano.
  2. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pojavijo po prehodu tveganja na kupca, če so posledice razloga, ki je obstajal pred tem.
  3. Razumljivo je, da je napaka,ki se pojavi v šestih mesecih  od prenosa tveganja, razen da prodajalec ne dokaže nasprotno dokaže ali nasprotno izhaja  proizlazi iz narave stvari oziroma narave manjka.
  4. Ne odgovarja se za drobne stvarne napake.

 

Ko gre za stvarne napake

Napaka obstaja:

  1. Če predmet nima zaželjenih svojstev za svojo redno uporabo ali za prodajo,
  2. Če predmet nima  potrebnih lastnosti za posebno uporabo zaradi katere ga kupec kupuje, kar je bilo znano prodajalcu, ali mu je moralo biti znano
  3. Če predmet nima lastnosti,ki so izrecno ali molče sklenjene,  ali predpisane
  4. Ko je prodajalec predmet izročil čeprav ni enak vzorcu ali modelu, edino če sta vzorec in model prikazana samo zaradi obvestila.
  5. Če predmet nima lastnosti, ki so drugače prisotne pri drugih istih. Kupec opravičeno pričakuje te lastnosti, sploh zaradi javnih izjav prodajalca,proizvajalca in njihovega prezentiranja o lastnosti predmeta, preko (reklam, označevanja predmetov in dr.),

Če kupec svoja pričakovanja o predmetu temelji na izjavah proizvajalca ali njegovega zastopnika o določenih lastnosti predmeta, to pomanjkanje se ne upošteva, če prodajalcu te izjave niso znane, saj tudi ne morajo biti, lahko,da so te izjave umaknjene,ko je prišlo do sklepanja pogodbe, ali niso vplivale na odločitev kupca da sklene pogodbo.

 

Napake, za katere prodajalec ne odgovarja

  1. Prodajalec ne odgovarja za napake, če so bile prisotne in vidne kupcu pri sklenjanju pogodbe, moral jih je videti.
  2. Smatra se, da kupcu niso mogle ostati neznane tiste napake,ki bi jih skrbna oseba s povprečnim znanjem in iskušnjami osebe enakega znanja in poklica kot kupec zlahka opazila pri običajnem pregledu predmeta.
  3. Določilo klavzule 2. tega  članka ne velja za pogodbe,ki jih kupec kot fizična oseba sklene izven svoje gospodarske ali poklicne dejavnosti in s fizično ali pravno osebo, ki v okviru svoje gospodarske ali poklicne dejavnosti nastopa kot prodajalec. (potrošniška pogodba).
  4. Prodajalec ne odgovarja tudi za napake katere bi kupec lahko opazil in dal izjavo o tem, da predmet nima napak, da ima predmet določene lastnosti.

 

Pregled stvari in vidnih napak

  1.  Kupec je po primitku predmeta dolžan predmet pregledati ali ga dati pregledati, čim hitreje, in obvestiti o vidnih napakah prodajalca, rok je 8 dni od trgovske pogodbe brez odlaganja, ker sicer izgubi pravico, ki mu je dana na tej osnovi.
  2. Ko je pregled v prisotnosti obeh strank končan, kupec je dolžan svoja opažanja zaradi vidnih napak nemudoma sporočiti prodajalcu, sicer izgubi pravico,ki mu na tej podlagi pripada.
  3. Če bo kupec artikel odpremil naprej brez pretovarjanja in je prodajalec ob sklenitvi pogodbe vedel ali bi moral vedet iza  možnost takega nadaljnje odpreme, se lahko pregled artikla odloži do njegovega prihoda na novo destinacijo in v tem primeru kupec je dolžan prodajalca obvestiti o napakah takoj, ko je to mogočemogoče izvedel od svoje stranke po rednem poteku stvari.
  4. Pri potrošniških pogodbah kupec ni obvezen pregledati artikla niti ga dati na pregled, obvezen pa je obvestiti prodajalca o vidnih napakah v roku dveh mesecev od dneva , ko je odkril napake.

 

Skrite napake

  1. Ko se po prejemu artikla s strani kupca izkaže, da ima artikel napako, ki je ni bilo mogoče odkriti z običajnim pregledom ob prevzemu artikla, je kupec pod grožnjo izgube pravic dolžan o tem obvestiti prodajalcu to napako v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita, pri gospodarski pogodbi – brez odlašanja.
  2. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se odkrijejo po dveh letih od prodaje artikla, pri trgovski pogodbi po šestih mesecih.
  3. Pri prodaji rabljenih stvari lahko dogovorjene strani sklenijo enoletni rok, trgovske pogodbe pa krajši rok.
  4. S pogodbami se lahko roki iz 2. i 3. Odstavka tega člena podaljšajo.

 

Odpoved pogodbe in vračilo

  1. Pred samo sklenitvijo pogodbe,ima uporabnik možnost pregledati Pogoje klikom na stran,ki se nahaja na dnu vsake stani pod ” Pogoji uporabe” (obvestilo iz članka 57. st. 1. Zakona o zaščiti potrošnika (Narodne novine, št. 41/2014) ti Pogoji ter obvestilo o pravicah uporabnika na enostransko prekinitev Pogodbe z obrazcem za enostransko odpoved pogodbe iz člena 61. st. 1. i 2. Zakona o zaščiti potrošnika.
  2. Uporabnik lahko enostranskoprekine Pogodbo v roku 15 dni od predaje blaga stranki brez navedbe razlogov.Uporabnik nima pravice na enostranski prekid Pogodbe:
    • če je storitev v celoti opravljena in se je izpolnitev začela z njegovim izrecnim predhodnim soglasjem, da bo izgubil pravico do enostranske odpovedi pogodbe, če bo storitev v celoti opravljena.
    • če je predmet Pogodbe blago, ki je zaradi svoje narave po dostavi neločljivo pomešan z drugimi stvarmi.
    • če je predmet Pogodbe dostava zapečatenih zvočnih, video posnetkov ali računalnih programov, ki so po dostavi nezapečateni in nadaljnja uporaba ni več mogoča.
  3. Da bi uporabnik imel pravico na enostranski prekid pogodbe, mora obvestiti Dekorativna točka d.o.o. o svojem namenu enostranskega prekida Pogodbe pred istekom roka.
  4. Obrazec za enostranski prekid Pogodbe se nahaja na Dekorativna točka spletni strani.
  5. Izjava poslana po pošti na (DEKORATIVNA TOČKA d.o.o., Ulica Alojza Člekovića 17, 49 222 Poznanovec), Telefaksom na +385 1 7791 214 ali po elektronski pošti na dora@doratrgovina.si, v kateri je treba navesti: Številko računa, datum računa, ime in priimek, naslov, št. telefona, telefaksa ali naslova elektronske pošte.
  6. Če uporabnik enostransko prekine Pogodbo, storjeno mu bo povračilo denarja, katerega je vplačal, vključno s stroški dostave, brez odlaganja, najkasneje od dneva, ko je Dekorativna točka pejela uporabnikovo odločitev o enostranski prekinitvi Pogodbe, razen, če uporabnika ni izbral dražjo dostavo, ki ne odgovarja ponujenim standardom. Povračilo denarja bo na isti način kot ga je uporabnik nakazal. V slučaju da uporabnik pristane na drugi način povračila plačanega iznosa, ne nosi nobenih stroškov glede na povračilo. Povračilo denarja Dekorativna točka mora izvršiti po prevzemu vračanega blaga, ali po dostavljenemu dokazu,da je blago poslano nazaj.
  7. Uporabnik je dolžan isporočiti blago ali ga poslati na naslov  DEKORATIVNA TOČKA d.o.o., Samoborska cesta 130, 10000 Zagreb brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem slučaju najkasneje v roku 15 dni od dneva, ko je Dekorativna točka, poslala svojo odločitev o enostranskemu prekidu Pogodbe .
  8. Direktne stroške vračila blaga nosi uporabnik sam. Uporabnika prosimo, da pred prekinitvijo Pogodbe pokliče na številko telefona 01/7791 213 ali se javi na dora@doratrgovina.si da bi mu objasnili sam postopek povračila blaga.
  9. Uporabnik je v skladu s članom 77. stavek 5. Zakona o zaščiti potrošnika odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, kateri je rezultat ravnanja z blagom,razentiste, ki je bila potrebna za določitev naravnih lastnosti in funkcije blaga.
  10. Če je na zahtev uporabnika začelo izvrševanje usluge v času roka za enostranski prekid Pogodbe uporabnik je dolžan plačati Dekorativna točka iznos, ki je razmerje tistemu kar je isporočeno do trenutka ko je uporabnik obvetil Dekorativna točka o enostranski prekinitvi Pogodbe.

Navodila za odpoved pogodbe

Pri spletnem nakupu izdelek ne more videti fizično, zato v roku 15 dni od prevzema naročila lahko odpove Pogodbo. Glede na to, da želimo, da to storite, čim prej in enostavno, smo pripravili  kratek popis na kaj biti pozoren pri nakupu na daljino:

  • pazljivo odpirajte embalažo in čuvajte je v nespremenjeni obliki dokler niste popolno sigurni, da je izdelek primeren
  • pri ravnanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask
  • neprevidno odklanjanje zaščitnih folij in materijala lahko povzroči poškodbe na izdelku

Možnosti odpovedi pogodbe namenjena  je odpiranju izdelka in pregledu. Če Vam izdelek ne odgovarja ali so vaša pričakovanja drugačna, lahko prekličete nakup. Ta priporočila  ne veljajo za pokvarjene predmete. V tem primeru gre za priznanje stvarne pomanjkljlivosti oziroma garancije.

Pri vračanju izdelka, priložite obrazec o prekinitvi pogodbe in kopijo računa.

Zaščita osebnih podatkov

Prodajalec zbira osebne podatke Kupca samo v nameri katera je nujna ispolnjevanje svojih obvez, za informiranje o novih in akcijskih izdelkih ter dostave promocijskih  materialov, izboljšanje odnosov s Kupci, ter  zaradi preverjanja drugih podatkov potrebnih  za spletni nakup.

Prodajalec se obvezuje ščititi osebne podatke Kupca v skladu s Splošno odločbo o zaščiti podatkov in drugih uporabnih predpisov, ter se obvezuje,da osobne podatke nikoli, na noben način ne deli tretjim osebam brez soglasja  Kupca. (razen podatkov ki so nujni poslovnim partnerjem za izvrševanje dostave kupljenega izdelka). To isključuje primere, ko je prodajalec z veljavno odredbo pooblaščenih državnih organov v skladu z zakonom dolžan zagotoviti ali dovoliti vpogled v osebne podatke Kupca.

Dekorativna točka ne shranjuje številko vaše kreditne kartice niti shranjuje  transakcijske podatke. Dekorativna točka za plačilo s kreditnimi karticami uporablja  usluge tretje strani, pooblačene banke, ki s šifriranjem  ščiti vaše podatke.

Kupec ima pravico zahtevati dopolnilo, popravek ali zamenjavo netočnih osebnih podatkov.

Za namene  sklenitvije  in izvedbe pogodbe  Dekorativna točka ima pravico, v skladu členka 6. stavka 1. točke (b) Splošne uredbe o zaščiti podatkov, od Uporabnika in Kupca zahtevati, zbrati in obdelati  osebne podatke navedene v Politika o zaščiti privatnosti. S sklenitvijo  pogodbe  Kupec daje svoje soglasje  za uporabo tako zbranih osebnih podatkih z namenom sestavljanja in ispolnjevanja pogodbe ter garancije, da so ti podatki točni, popolni in posodobljeni.

 

Izjava o piškotkih (Cookie policy)

Da stran doratrgovina.si pravilno deluje, na uporabnikovem računalniku mora biti majhna količina informacij (Cookies). Po predpisih  EU, Dekorativna točka mora pred pospravljanjem piškotkov(Cookie) zahtevati soglasje uporabnika. Z uporabo spletne strani www.doratrgovina.si internet trgovina uporabnik je soglasen z uporabo piškotkov.

Z isključevanjem piškotkov uporabnik odloča o soglasju shranjevanja piškotkov na svojemu računalniku.  Nastavitve piškotkov se lahko kontrolira In konfigurira v web pregledniku katerega uporabnik uporablja  za pregledavanje spletne strani. Če uporabnik onemogoča uporabo piškotkov, obstaja možnost da spletna stran ne deluje popolno, kot sicer omogoča Dekorativna točka spletna trgovina.

 

Drgee določbe

Prodajalec daje pravico Kupcem uporabljati vse usluge na „doratrgovina.si“ samo za osebne potrebe, v  nekomercialne namene. Sprememba vsebine na „doratrgovina.si“, je prepovedana v kateri koli obliki, prepovedano je kopiranje, javno delovanje in sl. Uporaba vsebine „doratrgovina.si“ na drugim spletnim stranem je prepovedana.

Prodajalec zadržuje pravico podeliti pravico za objavo kakršnega koli gradiva , delov „doratrgovina.si“ tretji osebi samo v primeru sklenjene pogodbe, ki urejuje pravice in obveze Prodajalca in tretjega, ki te informacije objavlja.

Pri nakupu katerega koli izdelka, kateri je predmet avtorskih pravic ali pravic intelektualne lastnine, Prodajalec ne daje dodatnih  pravic uporabe in objavljanja, razen izredno dano pravico ali dovolilo od proizvajalca / distributerja izdelka.

Kadar „doratrgovina.si“ odgovarjajočim  stranmi daje možnost obiska drugih spletnih strani, drugih oseb, iste niso lasništvo Prodajalca ter ti Splošni pogoji v slučaju uporabe predmetnih spletnih stranic ne uporabljajo se v odnosu  Prodajalca in Kupca. Prodajalec te spletne strani ne kontrolira in ne prevzema odgovornosti za katero koli od njih ali njihovo vsebino. Obisk strani je v celoti na lastno odgovornost Kupca ali Prodajalca ne prevzema odgovornost.

Čeprav Prodajalec vlaga izredne napore, da bi vse objavljene informacije o izdelku bile točne, je možno, da informacije o določenemu izdelku niso posodobljene ali točne, v katerem slučaju bo Prodajalec obavestil Kupca, ki je dal naročilo pri čemer ima  Kupec pravico ostati pri svojem naročilu ali jih spremeniti.  Fotografije ob izdelkih so samo ilustrativne narave.

Prodajalec zadržuje pravico na objavljanju  vsebine na angleškem jeziku v primerih kadar:

  • ko gre za ime izdelka, njihovi deli ali funkcije na angleškem jeziku
  • ko gre za izraze na angleškem jeziku, ki so splošno sprejeti v hrvaščiniu, kadar je skupna terminologija
  • obstaja tveganje, da pomembnih informacij ni mogoče dovolj natančno prevesti nav hrvaški jezik, ne, da bi izgubili njihov pomen in smisel.

 

Kontakti

Za vse  informacije, pohvale, pripombe, reklamacije kot vsa druga obvestila se Kupci lahko obrnejo na Prodajalčev naslov:

DEKORATIVNA TOČKA d.o.o., Samoborska cesta 130 (trgovina), 10 000 Zagreb

Telefon: +385 1 7791 214

e-mail: dora@doratrgovina.si